[linux] Re: samba

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Ma Sep 26 13:45:37 CEST 2005

> Ik heb in Samba een gebruiker aangemaakt met dezelfde naam (case
> sensitive) als die in het Windows-domein en het daarbij behorende
> wachtwoord.

Dat was niet zo handig:-(

> smb.conf heb ik niet handmatig gewijzigd.

Mijn vorige posting bevat een suggestie hoe je smb.conf zou kunnen
aanpassen zodat Samba het wachtwoord door de Domain Controller laat
controleren.

Ik hoop dat u een boek over Samba hebt gelezen. Op het web is bijv. info
te vinden op
        http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

P.S. Onze 'moddertor' let op het inhouden van de 'quoting rules'.