[linux] Re: asterisk

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Wo Sep 28 14:21:23 CEST 2005

probleem is opgelost: extensions.conf werd niet geladen doordat de pbx
module niet geinstalleerd was

Folkert van Heusden

--
Try MultiTail! Multiple windows with logfiles, filtered with regular
expressions, colored output, etc. etc. www.vanheusden.com/multitail/