[linux] Re: Amavisd-new icm SpamAssassin

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Ma Jan 2 11:07:43 CET 2006

On Mon, January 2, 2006 10:48, Folkert van Heusden wrote:

> Dat klopt.
> Voorjaar 2005 heb ik tijdens een lezing gehoord dat men daar versie
> 2.6 gebruikt.

> Versieverschillen?

Misschien was ik niet helemaal duidelijk.
Dat XS4ALL een ander resultaat geeft dan mijn SA, dat maakt me niet
zoveel uit : het lijkt "enigzins" op elkaar en beide zouden op "SPAM:
Yes" uitkomen. Verder gebruiken XS4ALL en ik vrijwel zeker
verschillende SA instellingen dus dat kan ook haast niet anders.

Wat mij bevreemd is dat ik op *mijn* server verschillende scores
krijg. Amavis gebruikt SA en geeft een score 0.127, en als ik SA
zonder Amavis gebruik dan is de score maar liefst 27.0.

Gr,
Rob