[linux] Re: booten 64-bits systeem => Nvidia "known problem"?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jan 4 09:25:01 CET 2006

Julien Michielsen wrote:

> Mooi woord, dat "alles". Zit daar ook de geluidskaart bij, welke zit er
> in jouw mb, en welke driver gebruik je?
> Of was het toch het alledaagse "alles"?

Het alledaagse 'alles' dat bij het woordje 'schijnt' hoort :-)

Ik ben blij dat ik direct vanaf de DVD kan installeren en dat de
netwerkkaart ook direct herkend wordt. Daarmee is alles weer 'normaal'.
Als in: "waar zijn verdomme mijn spaties gebleven" in
bepaalde shellscripts en "mijn geluidskaart doet
het niet" (want die heeft het nog nooit probleemloos
gedaan na een SuSE-installatie...)

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans