[linux] Re: vriendelijke interfeest voor vacation?

Do Jan 12 00:11:43 CET 2006

On Wed, 11 Jan 2006, Jelle Boomstra wrote:

> Weet er iemand en vriendelijke (web?) interface voor vacation, of een andere
> oplossing met windows clients en een linux host?
>
> Dus een door een leek in te stellen boodschap dat iemand op vakantie is maar
> wel zo slim dat die niet op mailinglists reageert.

Ik denk dat je conflicterende eisen stelt. (Windows en slim reageren ;-)

Maar ik denk dat je zelf een procmail filter met een voorkant voor
dummies van eigen makelij. Dus alleen periode en text is instelbaar. De
rest zet je er zelf omheen.

Hugo.