[linux] Re: fetchmail: Server CommonName mismatch:

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Jan 13 13:17:22 CET 2006

On Fri 13 Jan 2006, Jelle Boomstra wrote:

> ah, dus ze zouden volgens jou wel afgeleverd moeten zijn? Want als ik met su

Dat weet ik niet, ik zie alleen dat de pop server blijkbaar zegt dat die
berichten al eens gezien zijn. Dat kan b.v. met een losse pop reader
zijn die "keep on server" aangevinkt heeft, bijvoorbeeld.

Met "fetchall" (en "keep" weghalen) zal ie die berichten alsnog ophalen.
Met "keep" erbij zal ie die berichten keer op keer ophalen....

Paul Slootman