[linux] Re: Routers, firewalls etc (Was : Re: dns probleempje)

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Jan 18 23:27:35 CET 2006

> los van dat je het kunt combineren natuurlijk (ADSL modem/firewall
> wireless, VoIP, etc etc), nok je een eventuele dedicated
> linux router er mee weg.

Met een 8Mbit ADSL link ? Bestaat er tegenwoordig dan nog iets wat dat
niet aan kan...

> Tenzij je die voor andere zaken ook nog gebruikt.

Ja ;-) En zoals ik al zei : 1 PC 24/7 aan laten staan is genoeg voor
mij.
(En ja, dat is minder veilig dan een dedicated firewall met daarachter
een server.. Die discussie hoeven we niet te starten ; ik ben geen
bedrijf met spannende financiele informatie of zo.)

Gr,
Rob