[linux] Spelen met email headers?

Za Jan 21 13:03:20 CET 2006

Ehh.

Voor wie in email wil spelen met headers dan is de plek om even te neuzen:
http://www.ninebynine.org/IETF/Messaging/HdrRegistry/Intro.html
En de uitgebreidere lijst:
http://www.ninebynine.org/IETF/Messaging/HdrRegistry/mail/

Als ze zo graag alles willen weten kunnen we natuurlijk ook braaf alles
laten sturen naar de minister in kwestie door de volgend header aan elk
email bericht te hangen:

Hoeven ze ook niets meer te scannen bij de ISP want we sturen het zelf wel
naar de minister zodat hij zelf alles kan nalezen ;-)

Het wordt, denk ik, tijd dat ik iets serieus ga doen vandaag.

Hugo.