[linux] Re: Spelen met email headers?

Mendel Mobach admins op nllgg.nl
Za Jan 21 17:27:06 CET 2006

On Saturday 21 January 2006 14:43, Hugo van der Kooij wrote:
> Wel slim dat de mailinglist een header als Disposition-Notification-To
> opslokt.

Eigenlijk ben ik ook heel blij dat dat zo is, dat beschermt de nllgg op 1 of
andere manier tegen domme acties waardoor donner opeens 150 mailtjes ofzoiets
in zijn postbus zou hebben liggen waarin in bijna elk bericht de naam van de
nllgg wordt genoemd. Wordt de NLLGG niet al te blij van.

Gelieve dit soort trucjes niet uit te proberen op de nllgg lijsten. Zet je
eigen testserver op voor dit soort zaken, koop een mailinglist of maak een
yahoo-list aan om dit te testen. Met je eigen clients graag. Het is niet erg
netjes om anderen als 'proefpersoon' te gebruiken.

Overigens zijn dit soort trucjes al jaren bekend van spammers. Ik dacht niet
dat jij je als een spammer wilde gedragen.

MVGR,

Mendel Mobach - serveradmin nllgg