[linux] Re: df geef onjuiste waarde aan na verwijderen file

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Jan 23 19:24:54 CET 2006

Op ma, 23-01-2006 te 19:15 +0100, schreef Roger Boussen:
> Ik gooi net in /var/cache een bestand weg van 600Mb en nu geeft na een
> kwartier de df nog een waarde aan van voor het weggooien.
>
> Een aantal sync's levert ook niets op

Waarschijnlijk is er een programma dat een van de verwijderde bestanden
gebruikt. Zolang dit het geval is, wordt het bestand niet daadwerkelijk
verwijderd. Op het moment dat het bestand niet meer wordt gebruikt,
wordt het definitief verwijderd.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>