[linux] OT? SSH login met key van Linux op Cisco

Za Jan 28 11:08:42 CET 2006

Hoi,

Ik wil met een ssh key kunnen inloggen op deen Cisco router. SSH v2 en SCP
aan de babbel krijgen op een cisco staat netjes gedocumenteerd.

Maar ik kan zo even niet meer verzinnen ho ik mijn key naar een Cisco
router krijg zodat ik een account met een keypair kan laten aanloggen en
niet met een password op een cisco router.

Heeft iemand toevallig de documentatie daarvan gevonden?

Hugo.