[linux] Re: OT? SSH login met key van Linux op Cisco

Za Jan 28 22:35:30 CET 2006

On Sat, 28 Jan 2006, Rob Sterenborg wrote:

> Zoek je iets als dit ?
> http://www.zdnetasia.com/insight/network/0,39044847,39274009,00.htm

Ehh. Nee. Want hier staat nu net niets in. Alleen de links naar de cisco
docs waren handig en daamee heb ik dus wel naast ssh nu ook scp werken
maar alleen met een password.

Het issue zal wel zijn dat aaa (new style) op IOS alleen met local users
(password) or external met radius of tacacs kan werken.

Blijft alleen over om met expect te gaan knoeien om het password in te
vullen op mijn machine.

Hugo.