[linux] Re: pgp inc signature spam?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jan 30 22:54:13 CET 2006

Udo van den Heuvel wrote:

>Gaat niet via het scherm op
>https://keyserver1.pgp.com/vkd/GetWelcomeScreen.event.
>De key is te vinden maar als ik hem wil verwijderen via het zoeken op
>email issie niet gevonden. (!?)

Geen idee hoe dat werkt, ik zag die bui aankomen dankzij de discussie op de
GnuPG mailinglist en heb nooit gereageerd op bevestigingsmail van pgp. De
laatste versie van gpg heeft in elk geval opties om al die overbodige sigs
weer te verwijderen, maar als ze eenmaal op de gewone keyservers terecht
gekomen zijn krijg je ze nooit meer weg. :-(

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html