[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Di Jan 31 15:33:40 CET 2006

On Tue, Jan 31, 2006 at 12:16:54AM +0100, Huub Reuver wrote:
> In tegenstelling tot XS4All BBned en daarmee dus een lagere download
> en hogere upload. (Wie gebruikt er nu maximaal z'n download, de maximale
> upload kom je toch wel regelmatig tegen als je iets verstuurd.)

ik gebruik regelmatig mijn maximale download (12004kbits/sec) maar ik
moet ook zeggen dat ik liever een paar Mbit up en een Mbit of 8 down heb
dan de huidige getallen van 1031/12004.

aan de andere kant gebruiken wij bij linux-it nxserver (de commercieele
variant dus) en dat vreet haast niks en VoIP gebruiken we ook via de
router/modems en vreet ook niet zoveel dus wat dat betreft is de upload
niet echt vreselijk belangrijk....

> Verder onderhoudt Demon zelf geen dure binary newsserver a la newszilla.

newszilla is een experiment wat o.a. gebruikt wordt om schaalbaarheid te
testen. zo gek is dta allemaal niet.

--
http://www.linux-it.nl