[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Di Jan 31 19:55:06 CET 2006

On Tue, 31 Jan 2006, Hans Paijmans wrote:

> Um... te streng is ook niet goed. Zo slaagt mijn vrouw er met geen
> geld of goede woorden in om mail van haar school in mechelen te
> ontvangen, omdat een van de clients daar op zo'n sorbs lijst staat.
> De andere studenten zitten niet bij zo'n strenge provider en hebben
> nergens last van.

Lees het meer als spammers vriendelijk. Ik heb iets te veel incidenten
gehad met klanten van IAE die ongevraagd rommel sturen per email. En dan
praten we niet over een geinfecteerd windows PC die slaaf is in een spam
netwerk. Maar ongevraagd email versturen als bedrijfspolicy.

Hugo.