[linux] Re: Acer TV met linux?

Do Jun 1 21:45:07 CEST 2006

On Thu, 1 Jun 2006, Paul Slootman wrote:

> Inmiddels http://www.hifi-forum.de./viewthread-133-1054-1.html gevonden
> (duits!), je schijnt gewoon te kunnen telnetten als root, geen
> password...

Klinkt een beetje naar de software op de Hauppage MVP. Als je een thin
MythTV client zou kunnen draaien op dat ding dan wordt het echt geinig.

Als de specs bekend zijn is dat door iemand die er zin in heeft wellicht
in een maandje wel werkend te maken.

Een kleine bijdrage voor het werk zou ik er dan wel voor over hebben. De
MVP programmeur heb ik met wat redundante hardware gesponsord. Daar zat
hij meer om verlegen dan om geld.

Hugo.