[linux] Re: (OT) geldverspilling....

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Zo Jun 4 23:58:31 CEST 2006

Op dinsdag 30 mei 2006 12:53, schreef Julien Michielsen:
> Sorry, dit is OT en on-linux maar ik hoop dat jullie ook willen dat
> de één miljoen handtekeningen hiervoor gehaald wordt. Vandaar ..
> Julien Michielsen
>
> ----------  Doorgestuurd bericht  ----------
>
> L.S,
>
> Zoals de meesten bekend bestaat binnen het Europees parlement een

Julien
Er bestaat een oude vaste regel op het het die zegt dat je niet aan
kettingbrieven moet meedoen. Elk kwartaal duikt er wel een grappenmaker
op die er schik in heeft het Net te overbelasten door aandacht te
vragen voor een ZEER GOED DOEL, waar iedereen achter staat en het heel
erg mee eens is.

Dit is dus een heel slimme dat iemand met jouw internetervaring erin
trapt. Jij bent de derde al en mijn vrouw is er ook al drie keer mee
lastig gevallen.

Groet
hansr