[linux] Hoe mount je een disk onder een promise kaart?

Julien Michielsenol julien op michkloo.xs4all.nl
Do Jun 8 18:39:16 CEST 2006

Ik zou een derde disk onder een promise kaart willen mounten, maar ik
zie de disk (en ook de promise-controller) niet actief werkend. Wèl zie
ik dat de module pdc202xx_new door yast verbonden wordt met de control-
ler, en dat de module met succes geladen kan worden. Echter, in het
verleden kwam de onder promise gemounte disk met een hoge letter onder
hd te zitten (hdj of zo, als ik het me goed herinner). Nu gaan de
devices onder hd niet verder dan d (a en b voor twee disks, en c en d
voor twee cd/dvd-drives). Iemand met een promise (of vergelijkbare
controller) die me kan zeggen hoe en waar hij de disk hangt?
bvd
Julien
--
Julien Michielsen