[linux] Re: Hoe mount je een disk onder een promise kaart?

Julien Michielsenol julien op michkloo.xs4all.nl
Do Jun 8 22:38:26 CEST 2006

On Thu, 8 Jun 2006, Hugo van der Kooij wrote:

> Wordt het device gezien tijdens opstarten (zie ook: man dmesg)
> Wat staat er in je syslog?
>
> Neus ook eens rond: http://www.google.com/search?q=pdc202xx_new+dmesg

Dit is tevens een antwoord op de reactie van Caspar: in /proc/partitions
zijn alleen de partities van disks 1 en 2 te zien.

Op de vraag van Hugo: in dmesg is niets van de derde disk te zien, net
als in log/messages.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl