[linux] Re: USB harddisk automatisch laten uitschakelen . . .

Ulrich Grün ulrich.gruen op gmail.com
Ma Jun 19 14:09:04 CEST 2006

2006/6/18, Ulrich Grün <ulrich.gruen op gmail.com>:

> Ik heb de mensen van de technische dienst van LaCie deze vraag
> voorgelegd. Ik zal jullie laten weten wat hun antwoord is.

Volgens de technische dienst van LaCie is spin down geen optie bij
deze HD. Dat is dan een reden om geen LaCie te nemen wanneer een HD
zich zelf uit moet kunnen schakelen.

Ik zou mij wel voor kunnen stellen dat ik een HD die zich wel vanzelf
uit schakelt (onafh. van OS) in plaats van de huidige HD in dat kastje
stop. Geen idee of dat kan.

Groet,
Ulrich.