[linux] Re: advertenties computers

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Ma Jun 19 16:47:03 CEST 2006

Nog een voorbeeld: BenQ, tot voor kort kon je daar ook barebone toestellen
kopen maar gezien de lage vraag is dit afgeschaft en kan je deze ook enkel
met Windows kopen...
Van Asus kan ik trouwens wel een model Z92VA krijgen zonder Windows.
Jammer genoeg gaat het dan om een bijzondere reeks (variant van de A6) en
heb ik m'n vragen bij de leverbaarheid van reservestukken e.d.  De
verkopers verzekeren me natuurlijk dat dit geen probleem zal zijn. :)

Iemand ervaring met dit soort speciale reeksen?

Een ander voorbeeld: DELL.

Iemand een voorbeeld van een bekend merk waar je nog zonder OS kan kopen?
(zie ook m'n thread van vorige week.)

mvg

Bram