[linux] Re: USB harddisk automatisch laten uitschakelen . . .

Ma Jun 19 19:44:51 CEST 2006

On Mon, Jun 19, 2006 at 05:49:54PM +0200, nllgg op ukemi.com wrote:

> 't Oog wil ook wat, inderdaad, en stil zijn ze zeker...

een USB enclosure met een 2.5" disk er in is ook stil. Ik weet niet wat
die LaCie dingen momenteel doen qua prijs maar het mooie zie iker niet
zo vanaf. Maargoed, een Porsche is in mijn optiek ook niet mooi..

--
http://www.linux-it.nl