[linux] Re: advertenties computers

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Di Jun 20 10:03:10 CEST 2006

Bram Mertens wrote:
> kopen?
> meerprijs),
> En heb je die via de site besteld?  Ik zie daar enkel "Dell raadt Windwos
> XP aan." en als ik notebooks configureer kan ik kiezen tussen Windows Home
> of Pro, meer niet.  (zowel dell.be als dell.nl)

Servers en workstations kunnen bij HP, Dell, Lenovo etc. wel zonder
Windows worden geleverd, maar standaard PCs & laptops over het algemeen
niet. (Het schijnt dat HP ook standaard PCs & laptops met Linux levert,
maar heb ze nog niet waargenomen).

Ciao,
   David