[linux] CSS vragen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 21 01:41:12 CEST 2006

Ik ben een beetje aan het stoeien met CSS.
Een eerste opzet staat op:
	https://decebalcomputing.xs4all.nl/demo/

Er zijn een paar dingen waar ik niet uitkom:
      * In de header zou ik gebruiker rechts willen hebben, maar ik weet
        niet hoe dat te doen.
      * De wat donkere kleur van het menu gedeelte, zou ik tot de
        onderkant van het scherm door willen laten lopen.
      * In de HTML staat voor alle buttons een onMouseOver en een
        onMouseOut event. Is het mogelijk om die ook in de CSS te
        krijgen?

Bij voorbaat mijn dank.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>