[linux] Re: nu.nl/internet | Onverwacht vertrek topbestuurder Windows Live

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Jun 21 18:58:35 CEST 2006

On Wednesday 21 June 2006 12:42, joop gerritse wrote:
> Zie:
> http://www.nu.nl/news/759985/57/Onverwacht_vertrek_topbestuurder_Windows_Li
>ve.html
>
> citaat:
> De 36-jarige Amerikaan heeft in zijn carrière bij het concern onder meer de
> dreiging van het gratis besturingsprogramma Linux weten af te wenden.
>
> Mijn vraagje:  waar slaat dit op?

Een cut & paste job van een web redacteur?  Lijkt mij  gewoon direct uit de
press release overgenomen. En bij nieuws over het vertrek van hoge piefjes
bij MS zal MS best als goede dron gezien worden. Daar maken de PR-droids
handig gebruik van door wat andere twijfelachtige 'feiten' er op mee te laten
liften.
Van journalisten moet je geen technische kennis verwachten, dus dat hij niet
weet dat het statement van de MS-spinmeisters onzin is valt hem niet kwalijk
te nemen.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra