[linux] Re: CSS vragen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jun 22 00:01:04 CEST 2006

Het begint goed op te schieten. Ik heb nog geen bevredigende oplossing
voor de menu-balk, maar de andere dingen zijn opgelost.

Ik heb nog twee kleinere problemen.
      * Om een blanco regel te creeren in het menu gebruik ik:
        Maar liever zou ik de   niet opnemen. Kan dit, of wil ik nu
        teveel?
      * Bij printen wordt de header en menu niet meegenomen, maar de
        ruimte daarvoor blijft op het papier blanco. Hoe kan ik er voor
        zorgen dat wel de hele pagina bij het printen wordt benut?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>