[linux] Re: Swap space en grote copieer actie

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jun 22 21:36:15 CEST 2006

Op do, 22-06-2006 te 21:18 +0200, schreef Daniel C. von Asmuth:
> Is dit probleem inmiddels uit de wereld geholpen?

Niet echt. Net weer een grote copieer actie gedaan en swap is weer
redelijk vol. Nu 72%, dat is minder dan de vorige keer. (Dat was denk ik
ergens rond de 90%.) Het andere verschil is dat ik nu ook gewoon kan
blijven werken zonder -een duidelijk- performance verlies.

> Je geeft weinig gedetailleerde informatie....

Ik zou niet weten wat ik verder voor informatie zou moeten geven. Ik doe
gewoon een cp op de commandline na de USB-HD te hebben gemount. Als je
verder iets wilt weten: laat het me weten en ik vertel het. (Zolang het
niet mijn pin is.)

> Als je al die bestanden kopieert naar de /tmp directory, dan ligt het voor
> de hand wat de oorzaak is.

Niet naar de /tmp directory. Naar de /audio directory. Niet een echt
logische plek, maar daar heb ik op dit moment ruimte voor de VM die
onderhand reeds 11 GB is.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>