[linux] Re: postfix (het is laat dus ik kijk ergens overheen vrees ik)

Do Nov 2 18:43:43 CET 2006

On Thu, Nov 02, 2006 at 06:31:44PM +0100, Kees Theunissen wrote:

> Hoezo weinig tijd?
> Elke dag heeft 24 uur, zegt een collega altijd, en als het moet
> dan pak je de nacht er nog bij.

ja, klopt, totdat je al een aantal dagen lange dagen gemaakt hebt, that
is.

ik heb ene oplossing gemaakt ervoor maar kan het niet rijmen. mutt plakt
er planet bij omdat in /etc/resolv.conf planet.nl staat als search
optie. Ik heb dat gewijzigd en alles is "goed" nu maar rijmen kan ik het
even niet. (en nu weer onderweg naar een evt toekomstige klant...)

--
http://www.linux-it.nl