[linux] Re: kan htdocs geen link zijn?

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Ma Nov 6 17:08:35 CET 2006

Wybo Dekker wrote:
> Ik probeerde mijn htdocs op een ander filesystem te zetten en de
> oorspronkelijke dir door een soft link daarnaartoe te vervangen,  maar
> dat blijkt niet goed te gaan (ERROR 403: Forbidden).
> Is er een manier om dat toch voor elkaar te krijgen?

Dit kan absoluut. Let wel op dat je in je Apache configuratie
follow-links (uit mijn hoofd, zoek op apache.org even het exacte keyword
op) aan moet hebben staan. Als je alles op een ander filesystem hebt
staan kun je natuurlijk net zo gemakkelijk in je httpd.conf naar die
andere locatie verwijzen.

Ciao,
   David