[linux] doc to pdf

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Di Nov 7 11:49:55 CET 2006

Ik heb flink ge"experimenteerd met de omzetting van word
en pdf naar html, en tot nog toe komt pdftohtml het dichtst
bij wat ik nodig heb. Afgezien van tabellen werkt het bijna
perfect.

Voor Word ligt het moeilijker. De wv-utilities leveren
niet de HTML die ik hebben moet, en hetzelfde geldt voor
de omweg via wvPDF. Nu lijkt Openoffice wel redelijk
goede pdf af te leveren, maar ik wil alles vanaf de
commandline doen.

Ooit heb ik vaag iets gehoord dat je OO ook dingen vanaf
de commandline kunt laten converteren. Klopt dat? En hoe?
'soffice -h' geeft weinig info en er is geen 'man soffice'.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693