[linux] Re: pptp logging

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Nov 15 20:58:03 CET 2006

On Wed 15 Nov 2006, Udo van den Heuvel wrote:

> Ik doe nix. Het zaakje draait en soms komen die meldingen voorbij.
> Het loglevel kan wel omlaag maar ik wil wel graag meer weten over
> oorzaak danwel reden.

Het lijkt mij vrij duidelijk, er komen pakketten aan met een hoger
volgnummer dan verwacht, en daar mekkert ie over.
Dat kan komen doordat er storingen zijn waardoor die pakketten verdwenen
zijn c.q. beschadigd en dus weggegooid, of doordat het systeem het niet
bij kan benen waardoor de pakketten wel langs zijn geweest, maar niet
gebufferd konden worden ofzo (een epia is niet zo heel snel; hoe snel is
je lijn?).

Paul Slootman