[linux] Re: OT: (was: Vraagje over ls)

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Nov 17 13:38:54 CET 2006

Op 17-11-06 heeft Gijs Hillenius<gijs op hillenius.net> het volgende geschreven:
> Paul wint (de race). Jan R krijgt binnen 30 minuten tijd drie maal een
> min of meer identiek antwoord. Nu hebben eigenlijk twee van ons tijd
> verpriegelt. Is daar nou niet een systeem tegen te verzinnen? Behalve
> niet-antwoorden..

Nope,

In ieder geval niet bij een Mailinglist/Forum. Als je het via de één
of andere FAQ applicatie doet wel. Maar ook dan heb je het risico dat
iemand het wil beantwoorden (de boel dus locked voor andere
hulpverleners) en net op dat moment voor een productie probleem weg
wordt geroepen. Dan moet je dus weer lang wachten terwijl anderen het
wel snel kunnen beantwoorden.

Ik zie dit effect op verschillende lijsten maar echt storend vindt ik
het persoonlijk niet (maar ja meestel kom ik er niet aan toe om te
beantwoorden en dat komt deels doordat ik nu niet meer zo actief ben
met Linux).

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman