[linux] Re: linux variant van makeov2.exe?

Ma Apr 2 07:28:12 CEST 2007

On Sat, 31 Mar 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> http://www.tomtom.com/lib/doc/ttnavsdk3_manual.pdf
>
> is a good (en legal) start voor ene oudere versie van TT.

Het maffe is dat 2 vorige zoek opdrachten wel verwijzingen naar dit
document opleverden (geklets in forums) maar nimmer de link naar het
document zelf.

Nu eens zien hoe ik met binary files om ga in Perl.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)