[linux] Re: linux variant van makeov2.exe?

Ma Apr 2 23:17:47 CEST 2007

On Mon, 2 Apr 2007, Hugo van der Kooij wrote:

> (Het zijn snippets van de code. Het hele script tot nu toe staat op
> http://hugo.vanderkooij.org/misc/readov2)

De huidige versie leest alle OV2 files die ik voor handen heb. Extended
POI records mist nog en netjes lezen TOT het einde van de file is er ook
niet bij. Maar het is slechts een frutsel werkje om handigheid te krijgen
in het geheel.

Voor de rest van de week ga ik wat gaatjes vullen met het werk de andere
kant op. Dat wil zeggen NetChaser naar SQL en dan SQL naar OV2. (Vervelen
doe ik me voorlopig niet ;-)

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)