[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Apr 4 23:07:30 CEST 2007


Stamtafelaars,

(De oorspronkelijke mail staat ter referentie beneden - het is nogal
even geleden).

De consumentenbond wil dit eventueel (waarschijnlijk) oppikken. Volgens
de energiewet zit ED klaarblijkelijk met een probleem.

Zij hadden alleen de vraag of wij meer mensen kenden die bji
Energie:Direct zjin aangesloeten en dus dit probleem hebben. Ik had ze
al gezegd dat die kans niet zo heel grot was, maar bij deze: kennen
jullie naast Wybo meer mensen in deze precaire situatie?

Peter Vollebregt


---------------
Wybo Dekker schreef:
> Energiedirect kondigde aan dat mijn *eind*afrekening 2006 op het web 
> beschikbaar is.
> Helaas alleen leesbaar met Microsoft IE.
> Op mijn vraag om een papieren versie kwam het volgende antwoord:
> (heeft iemand een idee over hoe we zoiets kunnen afstraffen?)
>
> -------- Original Message --------
> Subject: 	Uw vraag met referentie: 319401
> Date: 	Wed, 21 Feb 2007 15:09:00 +0100
> From: 	Energie:direct <Klantenservice op energiedirect.nl>
> To: 	<wybo op servalys.nl>
>
>
>
> Geachte heer/mevrouw Dekker,
>
> Bedankt voor uw bericht.
>
> In antwoord hierop berichten wij u hierbij het volgende:
>
> Om alle klanten toegang te geven tot de persoonlijke pagina, waaronder
> de factuur, moeten we een internet browser kiezen die het meest gebruikt
> wordt.
>
> Uit onderzoek is gebleken dat de meeste klanten werken met Internet
> Explorer 6.0. Om deze reden hebben we Internet Explorer 6.0 of hoger
> gekozen om uw gegevens correct weer te geven.
>
> Indien u een andere browser gebruikt dan is het mogelijk dat u een deel
> van de persoonlijke pagina niet kunt oproepen, waaronder de factuur.
> Daarom vragen wij u Internet Explorer 6.0 of hoger te downloaden via de
> Microsoft website http://www.microsoft.com/windows/ie/.
>
> Helaas kunt u geen nota’s per post ontvangen. Op uw persoonlijke pagina
> is altijd een volledig overzicht van uw nota’s beschikbaar. Omdat
> energie:direct optimaal gebruik maakt van alle voordelen van het
> internet is besloten geen nota’s met de post te versturen.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
> Bij vervolgcontact over dit bericht kunt u verwijzen naar het
> referentienummer 319401
>
> Met vriendelijke groet,
> Energie:direct
>
> Lonneke Meijer
> Klantadvies
> www.energiedirect.nl
>
> Klanten van energie:direct betalen de laagste gas- en stroomtarieven.
> Dat blijkt uit onderzoek dat de Consumentenbond zaterdag 27 januari 2007
> in haar maandelijkse gids presenteerde. De bond bekeek welke
> energieleveranciers in januari en februari het voordeligst stroom en gas
> leveren.
>
> U schreef ons:
>
> ==================================================
> Ik probeer mijn eindafrekening in te zien op
> https://mijn.energiedirect.nl/Custom/invoice/invoice_load_DOM.asp?I_Invoice 
>
> Number=70420006073137
> <https://mijn.energiedirect.nl/Custom/invoice/invoice_load_DOM.asp?I_In
> voiceNumber=70420006073137>,
> maar daar krijg ik de melding:
>
> Alleen te bekijken met Microsoft Internet Explorer
>
> Die bezit ik echter niet, ik gebruik de (gratis) Firefox browser.
> Ik heb geen Microsoft software.
> Ik neem niet aan dat u mij wilt verplichten die software aan te
> schaffen...
>
> Kunt u mij een afrekening op papier toezenden?
>
>   




More information about the Linux mailing list