[linux] Re: probleem met kdmrc

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Apr 4 23:23:55 CEST 2007

Op wo, 04-04-2007 te 11:45 +0200, schreef Cecil Westerhof:
> In een CentOS installatie wordt voor het opstarten van kdm
> 	/usr/share/config/kdm/kdmrc
> gebruikt.
> Dit is een link naar
> 	/etc/X11/xdm/kdmrc
> Deze is voor het laatst aangepast op 23 februari 2006. Toch wordt bij
> opstarten de volgen melding gegenereerd:
> 	Unrecognized section name [Desktop0]
> Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Gisteren starte het
> systeem nog normaal op in runlevel 5.

Als ik op runlevel 3 als root kdm geef, krijg ik kdm.log een melding dat
er een depth/bpp van 16/16 wordt verzocht, terwijl de host 24/32
gebruikt. De kdmrc is te vinden op:
	http://decebalcomputing.xs4all.nl/NLLGG/kdmrc.

Het is een virtuele machine die in VMware draait.

Dus hoe krijg ik mijn host en client weer in sync?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>