[linux] Re: probleem met kdmrc

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Apr 5 05:37:22 CEST 2007

Op wo, 04-04-2007 te 23:34 +0200, schreef Hugo van der Kooij:

> Niet. Je moet je vmware tools correct op je guest OS zetten. En dan je
> guest correct configureren.

vmware-tools kun je alleen opstarten op het moment dat X draait. :-{

> Zie ook:
> http://kb.vmware.com/selfservice/viewContent.do?externalId=748

Dat werkte. Gewoon de depth aanpassen. Toch vreemd hoe dit onstaan is.
Maar problem solved in ieder geval. ;-}
Over bpp -wat ik niet zag en dus ook niet heb aangepast- wordt verder
niet geklaagd.
Dus het werkt weer gewoon. Merci.

Een aanverwante vraag. In niet grafische mode (bv. runlevel 3) heeft
mijn terminal 24 regels. Terwijl in grafische mode een konsole 44 regels
heeft. En daar gaan de window elementen nog van de ruimte af. Is er een
manier om er voor te zorgen dat in text mode mijn virtuele machine ook
een hogere resolutie heeft?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>