[linux] Re: het toppunt... (Energie:Direct)

h_reuver op mantell.xs4all.nl h_reuver op mantell.xs4all.nl
Do Apr 5 21:49:58 CEST 2007

On Thu, Apr 05, 2007 at 12:40:48PM +0200, Paul Slootman wrote:

> Vraag het ook eens in nl.juridisch ofzo...

Wat zou je positie zijn als je de rekening niet betaald omdat je
geen factuur ontvangt?

Je geeft natuurlijk wel aan dat je wilt afnemen...
Kan men je stroom weigeren omdat je niet de goede browser gebruikt?

Zeer interessant, maar ik zou het zelf niet graag uitproberen, want
je zit geheid enkele dagen zonder stroom.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver