[linux] Re: Goed LCD-scherm

Vr Apr 6 17:31:10 CEST 2007

Aldus schreef Cecil Westerhof op Wed, Apr 04, 2007 at 08:12:38AM +0200:

> Ik moet terugdenken aan begin jaren negentig. Het bedrijf waar ik werkte
> had een 23 inch Sun scherm. Gelukkig wilde niemand daar mee werken,
> omdat hij te groot was. Dus had ik al die screen space voor mezelf. ;-}

23 inch is niet zoveel als je het met al je collegae moet delen :-)

(het bedrijf waar ik in die tijd voor werkte verkocht (Windows) PCs met
vier van dergelijke - verticale - schermen voor één gebruiker).

Voorlopig ben ik tevreden met een goedkoop Piiyama 22" CRT-tje.

Zalig Pinguinfeest,

Daniel

--
	This algorithm terminates in O(1) time - for large values of 1.