[linux] Re: APMAP: Wireless access point naar Tom Tom

Wo Apr 11 22:51:16 CEST 2007

On Wed, 11 Apr 2007, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik heb mijn freubelwerk wat meer op orde.
> Wie belangstelling heeft kan op http://hugo.vanderkooij.org/misc/apmap.htm
> iets meer vinden over mijn scripts in een poging om wireless Access Points
> info te vergaren en via een database naar OV2 files om te zetten.
>
> Het is nog niet af en ik heb een vermoeden dat OV2 files net anders in
> elkaar zitten als geadverteerd in de documentatie of dat de info omtrend
> de skipper records misleidend is neergezet.
>
> Ik ga eerst maar eens wat slapen en kijk later nog wel eens wat er gebeurd
> als ik het omdraai.

Right. Wat een nachtje slapen al niet fikst. Ik zag dat ik bij het
schrijven $Lat en $Lon een keer verwisselde. Lag de hele kliek dus ergens
in de Indische oceaan te zwemmen.

Ik heb het gefikst en krijg nu een myriade aan access points te zien als
ik een demo rit maak.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)