[linux] Re: Triggers op directories of virtuele directories oid

Do Apr 12 15:36:16 CEST 2007

On Thu, 12 Apr 2007, Gerard wrote:

> Ik ben op zoek naar een manier om Apache's mod_rewrite na te bootsen op het
> filesystem,
> of iets wat er op lijkt. Feitelijk moet ik een (virtuele) directory hebben
> waar files
> in staan die on-the-fly gegenereerd worden door een script. Bijv.
> /home/blah/test/1
> moet redirected worden naar /home/blah/script.pl, zonder dat
> /home/blah/test/ zelf
> bestaat.

Ik denk dat je terug moet naar de tekentafel. Maar waarom zo je dit
willen?

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)