[linux] Re: waar is camera gemount

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Apr 18 11:33:52 CEST 2007

> en eigenlijk net zo makkelijk zo niet makkelijker. Of kan PTP mode
meer?

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de ene mode sneller is dan de
andere als het gaat om copieren van files. Alleen kan ik helaas niet
meer terugvinden waar dat was om deze bewering te onderbouwen en hoe de
vork precies in de steel zit.. (Ik kan het dus verkeerd onthouden
hebben.)

Groet,
Rob