[linux] Re: If updated today - test

Wo Apr 18 18:56:03 CEST 2007

On Wed, 18 Apr 2007, Peter Vollebregt wrote:

> Hi,
>
> Vraag: Ik wil een bash scriptje hebben dat een bepaald programma gaat
> draaien als de outputfile vandaag nog niet bijgewerkt is.

Kun je niet gewoon gebruik maken can cron.daily? Een beetje cron houdt dan
bij of de job wel gedraaid heeft en start dis alsnog als je pas later de
machine wakker maakt.

Maar ik zag iets over xmltv en dan wil je waarschijnlijk toch al iets
dagelijks bijwerken en een machine niet laten suffen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)