[linux] Google earth probleem opgelost

Za Apr 21 14:17:59 CEST 2007

Kwam op de SuSE-lijst een vraag tegen die erg leek op het eerder door
mij vermelde Google earth probleem. Op die vraag stelde iemand de weder-
vraag of 3D acceleration aan stond. Dat heb ik voor mijn eigen machine
nagegaan, en gezien dat ik daarvoor in /etc/X11/xorg.conf in de sectie
Module de regel  'Load  "dri"' toe moest voegen. Echt werkend zoals
voorheen heb ik het nog niet, maar ik word er in ieder geval niet meer
uitgegooid.
--
Julien Michielsen