[linux] Re: Umlauten en aksenten op klinkers: hoe in thunderbird?

Za Apr 21 15:15:01 CEST 2007

Ulrich Grün wrote:

> [...]
..[]
> Ik heb 't al gevonden. Dank.
> Kontrolcentrum --> Xkb-options --> Composetoets (en dan kiezen of de R-alt of
> de R-ctrl die funktie moet vervullen). Nu nog even kijken wat het handigst
> werkt, maar dat gaat wel lukken.

Of dat de reden is dat ik normalerwijs accenten kan zetten weet ik niet,
maar in een console kan ik gemakkelijk accenten zetten zoals ik wil.
Alleen krijg ik in thunderbird geen accenten gezet, en moet ik ze eerst
in een console zetten om ze dan via de muis naar thunderbird te kopi-
eren. Hoe krijg je accenten in thunderbird?

--
Julien Michielsen