[linux] Re: keptal: Re: bash script, ik wil (mij) om een keuze vragen

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Aug 1 11:14:34 CEST 2007

Paul Slootman wrote:

> Curieus, ik zou het in een shell boek verwachten.

Aangezien meneer Paijmans al op leeftijd is, en zijn geheugen niet meer
zo goed werkt, heeft hij een bookmark 'manuals' in zijn browser, met een
selectie van de manuals van alle talen waar hij mee werkt. Voor de shell
is dat:

http://tldp.org/LDP/abs/html/

wat ik dan ook iedereen kan aanraden.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693