[linux] Re: nu dvd's toch te klein blijven, het cdrecord deel

Di Aug 7 10:39:42 CEST 2007

> '100' is allicht geen bestaande filenaam, maar dev=1,1,0 zou moeten werken
> als de 'sg' kernel module is geladen. (disclaimer: ik gebruik cdrecord v.
> 1.9)
>
> Sorry voor de trage respons i.v.m. vakantie,
Ach, daarom was het zo stil op de lijst ;-)

niet dev=1,1,0 heb ik gebruikt, maar iets als ATAPI:1,0,0 . Het exacte
commando weet ik niet meer, want de computer is teruggegaan ter reparatie.
Maar ik heb de combinatie och niet helemaal draaien gekregen. Omdat de
meeste ruimte werd ingenomen door foto's heb ik die in blokken van 5 GB
naar dvd geschreven, en darmee was het "probleem" zo'n beetje opgelost.

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl