[linux] Re: Keuze tussen worker method en prefork bij Apache

Wo Aug 8 14:44:54 CEST 2007

On Wed, 8 Aug 2007, Cecil Westerhof wrote:

> Zal ik een balletje over opgooien. Ik heb zeker MySQL nodig.

Ik zou eens serieus nadenken of je niet voor een beetje meer geld je eigen
hardware in een rack wil hangen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)