[linux] cacti?

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Do Aug 9 23:15:21 CEST 2007

Hi,

Gebruikt iemand van jullie Cacti?
Ik heb zelf wat data-sources die ik wil loggen, monitoren en graphen en
krijg niet zo'n warm gevoel bij cacti. Moeilijk te debuggen, lastig te
configureren en een draak als je andere data-sources dan waar scripts
voor meegeleverd zijn.
Dus tips zijn welkom. Ja ik kan googlen/freshmeaten maar die vertellen
niets over de bruikbaarheid van e.e.a. en andere deingen die ik
hierboven noem.

Folkert van Heusden

--
Multitail est un outil permettant la visualisation de fichiers de
journalisation et/ou le suivi de l'exécution de commandes. Filtrage,