[linux] Re: samba...

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Aug 16 14:53:12 CEST 2007

On Thursday 16 August 2007 14:32:43 Hans Paijmans wrote:
[...]
> .
>
> Dan laat cups me niet eens verder.

Hè wat? Op een windows client heb je toch niks met cups? Ik bedoel, windows
stuurt gewoon zijn printer aan. Die is gekoppeld aan een sharenaam lp op de
machine N2k6. Pas op de doelmachine komt cups in beeld.

Of werk je op een linux client? Neem aan van niet, want wat doe je dan met
samba?

Probeer eens (in een DOSbox op je Windows client):

net use lpt1: \\N2k6\lp